Музична скринька




"Вишиванка - символ України"   автор Юлія Хандожинська

Вишиванка - символ України, 

Віддзеркалення вкраїнської душі,

Де рясніють кетяги калини

Й мамина сльоза на полотні.

ПІСНІ ПРО ВИШИВАНКУ

ВІРШІ ПРО ВИШИВАНКУ

ЦЕ НАШЕ І ЦЕ ТВОЄ












Супертаночок для старших діточок!







Картинки по запросу "слуханка для дітей"

Слуханка для української малечі.





Картинки по запросу "великодні свята"

Великодні мультфільми для дітей. Як розказати дитині про Великдень





Патріотичне виховання дошкільників на заняттях з музичного виховання





Рекомендації для педагогів









Музичне виховання


Маля прийшло в великий та складний світ дорослих. В яскравому, радісному, багатоголосому світі, ми повинні допомогти нашим дітям знайти і полюбити красу музики.

Музика вливається в наше життя з дитинства. Маленьке дитя чує колискову пісню, яку співає матуся, нахилившись над його колискою. Малюк жваво реагує на потішку «Ладки, ладусі…» радісно посміхається та починає плескати в долоньки. Саме з цієї хвилини пісня та музика супроводжують його життя. Високі ідеали, казковий та чарівний світ відкриває музика дітям. Її виховне значення дуже вагоме. Музика пробуджує почуття любові до Батьківщини, оточуючого світу; відкриває духовну глибину, скарб українського народу та інших народів світу. Створює радість, викликає благородні почуття, розвиває емоційний настрій. Наближення до музики дає дитині світ радісних хвилювань.




Для чого потрібні музичні заняття?



Музичне виховання - багатогранний процес, який представляє собою формування особистості дитини, шляхом впливу на нього музики.

Види музичної діяльності дітей на музичному занятті різноманітні:

1. Спів.
2. Слухання музики.
3. Музично - ритмічні рухи.
4. Ігри.
                                                5. Гра на дитячих музичних інструментах.
     Музичні здібності дітей формуються і проявляються лише в процесі музичної діяльності і занять, які формують певний фонд знань, умінь і навичок.

Якщо дитину, нехай навіть музично обдаровану, не долучають до музичного мистецтва, якщо вона не слухає, не співає, не грає, то її задатки не розвиваються.

Зміст занять будується таким чином, щоб забезпечувалося поступовий музичний розвиток кожної дитини. Завдання музичних занять: виховувати емоційний відгук на музику різного характеру.

     Глибоко хибною є думка тих батьків, які вважають, що можна не водити дитину на музичні заняття, а привести тільки на свято, що не принесе нічого окрім неприємностей для дитини. Все це відбувається, в силу незнання матеріалу, невміння виконати найпростіші танцювальні рухи, незнання слів пісень, невміння правильно і вчасно перешиковуватись. Дитина засмучується, плутається, нервує, часто плаче, заважає іншим дітям, які старанно вчили вірші, пісні, танці довгий час.

 До свята дітей готують поступово, спочатку вивчаючи слова і мелодії пісень, рухи танців, а потім йде знайомство з віршами і казками, герої яких будуть «приходити» на свято.

Розучування матеріалу на свято триває близько двох місяців. Діти поступово розучують весь потрібний матеріал на музичних заняттях, а потім закріплюють з вихователями пройдений на музичному занятті матеріал, вчаться правильно і виразно вимовляти слова віршів і уривки з казок, закріплюють виконання окремих танцювальних рухів. Завдяки спільній і щоденній праці музичного керівника і вихователів, ви, батьки, маєте можливість побачити розвиток вокальних, акторських, танцювальних даних у своїх дітей. Але без допомоги батьків свята не буде. На свято дитина повинна прийти в карнавальному костюмі (якщо це Новий рік), потрібні атрибути для вправ, маски.

Консультацію з оформлення костюма можна отримати у музичного керівника або у вихователя групи.

  Ви всі знаєте, що наздоганяти - це набагато важче, ніж поступово і вчасно вчити. Дітки, які не відвідують дитячий садок і мало відвідують, не дають іншим рухатися вперед і вчити щось нове, тому що доводиться повторювати і розучувати матеріал минулих занять. Не пропускайте музичні заняття без поважної причини, адже підготовка на музичному занятті завжди закінчується відкритим заходом - святом.



Свята: Навколосвітня подорож (Осінь), Новий рік, 8 березня, Випускний бал.

Розваги: ​​День знань, День Святого Миколая, Різдво, Масляна, 1 квітня - День сміху, Великдень,  1 червня - День захисту дітей, розваги літнього періоду,  День Незалежності України, Дні здоров'я, Спортивні свята та розваги.



Зовнішній вигляд дітей на музичних заняттях

Музичне заняття в дитячому садку проводиться два рази на тиждень в кожній групі. У ці дні діти приходять до музичної зали, де все приготовано для успішного проведення музичного заняття. Для того, щоб дитина могла вільно рухатися під час виконання вправ, танців необхідний відповідний одяг і взуття. Перш за все, взуття повинно бути фіксованим. Наприклад, чешки або балетки. І зовсім неприпустимо, щоб дитина була в кімнатних капцях.
На музичних заняттях ми привчаємо дітей «бачити» прекрасне, пробуджуємо інтерес до навколишнього світу і його краси. А як же це зробити, якщо наші дівчатка приходять на заняття неохайні, а хлопчики в невипрасуваному  одязі? Дуже важливо, щоб дівчатка були одягнені в спідниці, тому, що інакше їм просто не вдасться привчитися розкривати руками спідничку під час таночків. Це призведе до того, що у них з'явиться звичка тримати руки в повітрі, навіть коли вони будуть в спідниці або платтячку на святі. Хлопчики перед початком заняття обов'язково повинні добре заправити сорочки в шорти, щоб виглядати естетично.


Ми дуже просимо Вас, дорогі батьки, одягайте дітей по сезону.
Чешки або балетки - це спеціальне взуття на час музичних і фізкультурних занять. Дитині необхідне правильне формування стопи. Для цього і носять взуття з чітко фіксованою підошвою. На музичних заняттях діти стають навшпиньки, виконують різні музично - ритмічні рухи, їм  потрібна гнучка стопа, тому дітей перевзувають в чешки. Це передбачено санітарними нормами, і, окрім музичних занять і занять з фізичної культури, чешки в дошкільних установах не взувають.


Для профілактики плоскостопості і музичні керівники, і вихователі виконують з дітьми профілактичні вправи: ходьба на п'ятах, навшпиньки, на бічних сторонах ступні. Вдом рекомендуємо: покатати качалку, походити босоніж по масажних килимках, які можна виготовити самостійно - нашити мішечки і наповнити їх піском, горохом, квасолею, горіхами, шишками і так далі; розкласти хутро, поролон, `пластикові реп’яшки` і так далі; піднімайте пальцями ніг олівець або фломастер.

У балетках дуже важливим є наявність вклеєною на фабриці ортопедичної устілки з супінатором, призначення якої - профілактика виникнення плоскостопості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий